We need a general off-topic chat thread

i'm bored and angry posting and i don't like it. lol

anyways i figure we need an off-topic chat garbage thread so some of you dorks don't post hotdogs and gross rib burgers in the Nathan Rourke work out thread lol.

4 Likes

the stupid hockey canada stuff has made me all bitchy and it's also kinda like that time of the month eh (sorry for TMI). YOU WOMEN ARE SO SENSITIVE OMG

1 Like

my dog has not pooped in almost two days now because of snow. he's a chihuahua and he's been eating so i am worried he is going to explode. he has never had an accident in the house but he refuses to go poop out in the snow, even tho i shoveled a little area for him. apparently he needs me to shovel the snow out of the whole back yard. it's ridiculous because he's pooped in snow before even though it's rare we get it. i think it's just because there is so much all at once and he can't remember the last time we had it lol.

1 Like

There is an off topic CFL talk designation but I’m not sure how it works or even that it has been used much since being instituted several months ago. Maybe someone else knows or one of the mods can provide some direction.

Otherwise, as it is off season, thread wandering will occur. Usually it is brief and sometimes it is even amusing. It’s not for everyone though judging by some posts I have read.

1 Like

ok i went looking for a general chat thread but ended up in some other rabbit hole on here

How about this? Off topic but still on it. Sorry I couldn't find a CFL Wilson tape'

1 Like

haha i've seen that before but it's cool. glad you posted it. cheers :grin:

goddammit when does CFL preseason start?

I know how you feel. Sometimes I watch old CFL games on YouTube.
Scrabble helps too.

1 Like

lol those waves are dangerous!