Tailgate

Where can fans tailgate before Sundays semi-final game November 16,2014????

Il y aura certainement le tailgate des Gars qui vivent sur le côté est de la montagne, à quelque pas de l'entrée principale qui donne sur l'avenue du Parc.

Du reste, je ne sais pas si la ville va tolérer d'autres gens à faire ce genre de célébration. Il ne faut pas perdre de vue que les tailgate ne sont pas permis par les règlements municipaux à cet endroit. Mais ce serait intéressant qu'il soit possible de le faire comme cela l'était au Stade Olympique.

Their are only small private gatherings for tailgate parties. If you want to tailgate you need to go to an NFL game.

Doors to the party patio open at 9am.

PRE-GAME PARTY STARTING AT 8 AM !

Rise and shine! Head on out to the stadium as early as 8 AM and start the day off right with some delicious crepes offered on-site. Free barbecues will be provided for all fans starting at 9 AM from the East entrance of Percival Molson Memorial Stadium. Bring your grilling game - we’ll take care of the rest!

NEW AT THE FAN ZONE !

Fans will be treated to a selection of food trucks delicacies in the Fan Zone;
A « warm zone » will be set to warm up supporters with alcoholic beverages;
Hot chocolate will be available too!

Ce fut une excellente idée de mettre à la disposition des supporteurs des BBQ pour qu'ils puissent fêter comme il se doit.

J'espère que cette expérience se répètera parce que les gens ont vraiment apprécié.

I had the Turkey drumsticks. Was ok and well priced.

J’ai fait des smoked meat et des saucisses allemandes. J’ai savouré le tout avec un bon Cadillac 2009 et un Taylor Fladgate LBV 2009.

That's what you call tailgating with a French flair :thup:

Had dinner at Monsieur B. It is a BYOW and was excellent. Highly recommended. Tartar is excellent.