Pas de CFL sur TSN.CA cet hiver :-(

J'ai eu la malheureuse surprise de voir que TSN a enlevé presque toutes les parties de la LCF de son site.

Je ne comprenais pas vraiment les commentaires (ils parlent trop vite pour moi), mais j'aimais bien reprendre la saison au complet durant l'hiver en attendant que le camp d'entraînement revienne. J'en profitais pour regarder toutes les parties, celles des Alouettes comme celles des autres équipes. Ça permettait de revoir certains points plus en détail et mieux apprécier les autres équipes.

Il semble que nous devrons nous en passer cet hiver et que les seules vidéos qui aient été conservées soient celles des semaines 18 et 19, ainsi que les parties d'après-saison.

Outre les parties des Alouettes, j'aurais entre autres aimé me retaper les parties des Blue Bombers qui ont eu une saison si étrange (j'ai manqué plusieurs de leurs parties cette année).LeStaf

Message privé

can we get an English translation please?

and in english

I had the unfortunate one surprised to see that TSN removed almost all the parties of the LCF of his site.

I understood not really the commentaries (they speak too quickly for me), but I very much liked to resume the season to the suit during the winter while awaiting that the training camp returns. I profited from it to look at all the parties, the one of the Larks as the one of the other teams. That allowed reviewing certain points more in detail and more better to appreciate the other teams.

It seems that we will have to happen this winter and that the only videos that were preserved are the one of the weeks 18 and 19, as well as the parties according to season.

Besides the parties of the Larks, I would have among others liked to restore me the parties of the Blue Swell that had a so strange season (I lacked several on their part this year). LeStaf

wrong forum :roll:

Good luck with that LOL !

It bugs me too that they remove the games from the website so early. I wish they would wait until it was closer to training camp before they did that.

I follow cfltv on YouTube and there are weekly posts. That's good enough for me.