Gee i thought it was a great analogy
Felicitations Luc!
Well that confirms it, LDT will never play for the Alouettes! The Als owned his CFL rights. I always believed there was no chance he would play in the CFL.
Maybe they can have him involved in the organization in some way.
That is if he has the time and would like to do that.
At the very least I would hope they will honour him at one of their home games.
OL coach potentially?
Thought crossed my mind. But given his current profession, do not imagine he will have time to be a full time coach.
Lol
.yeah…more money in medicine vs cfl.
Yes. Although given his NFL play, more than likely money is not a motivator.
The OBVIOUS option would be to add him to the medical staff … they are not full-time jobs.
Argos all over the Ticats in the 1st quarter. They will be a very very very difficult team to beat in the playoffs.
I agree, but we need to lock up a home playoff spot and take care of business against whoever we play before we can even look ahead to Toronto. And even then, I don’t expect a win. They’ve had our number going back to the EDF last year.
Mais s’il y arrivent, j’imagine s’en réjouir parce que ce sera le meilleur que cette équipe pourra nous offrir.
Ce qui est certain, la finale de l’Est aura lieu le 11 novembre et ce sera à Toronto qui est le premier club dans l’Est.
Je souhaite que les Alouettes y participent et quand la partie débute tout est possible….ou presque.
D’ici là, beaucoup de chemin à parcourir pour les Alouettes, j’espère une saison gagnante plus que .500 et finir 2ieme dans l’Est.
Ce chemin est sur 4 parties régulières et 1 partie de demi finale de l’Est et ça débute samedi le 30/09 contre Ottawa.
Go Als
Si mes calculs sont bons, avec une victoire à Ottawa, les Alouettes s’assureraient d’une place en demi-finale de l’Est.
Exact. Et la fin de calendrier favorise les Alouettes. Ottawa 2 fois, Edmonton et Hamilton. Les Alouettes devraient en gagner au moins 2 sur ces 4 parties. Dans l’ordre des choses, Il serait raisonnable d’espérer qu’ils les gagnent toutes. Ce sont des adversaires à leur portée.
Et de finir la saison 11-7 ,777 et de débuter les séries sur une note très positive.
Avec une boule de cristal, on pourrait le savoir mais ce n’est pas ainsi.
Let’s get back on topic. This is the non-Als thread.
Merci du rappel, nous sommes hypnotisés par l’oiseau « alouette ».
Haha, the only reason it’s there is so that fans of other teams can see that this thread is in the Als subforum. Otherwise, every so often we’ll get someone posting without realizing exactly where they are or who they’re talking to.
My fault! En même temps, ça inclut Hamilton, Ottawa et Calgary.