No!

http://i.rds.ca/football/chroniques/351941.html

Because the Cats stadium will not be ready they want to maybe book a regular season game in Quebec, preferably vs the Als. I say no! Im not driving 2 1/2 hrs to watch my team. I can do 15 mins from my house!! Go test your expirement somewhere else!!!

The game would be a Ticats home game in Québec. Montreal would be the visitor. You'll still get your 9 home games at McGill.

Pour ma part, je trouve que ce serait une très bonne idée.

Québec est une ville où le football unversitaire va très bien, merci! Pourquoi pas une partie de la LCF contre les Alouettes? Éventuellement, il faudra une 10ième équipe dans la LCF, et le marché de Québec pourrait être prêt pour ça. Alors de voir l'accueil que les gens de la capitale réserveraient à la LCF serait un bon prélude. Imaginez ces joueurs du Rouge et Or qui poursuivraient leur carrière dans la ville qui les aurait fait grandir comme joueurs. Imaginez les effets d'une rivalité Québec-Montréal au football, plutôt que l'artificielle rivalité Montréal-Toronto.

Si les Alouettes jouent une partie à Québec contre les Timinous, j'en suis!

Have no problem with this idea, for exactly the reasons that LeStaf mentioned.

I'd go as well. It's about time Quebec city got some cfl.

Sounds like a good idea!
I used to travel from Toronto to Montreal to honor my season tickets with my father for every Als home game in 2011.

I think that it is time to get the CFL back into Quebec City. Also back to the Atlantic Region. the 100th Grey Cup is over and was a super success all season long. Get back to spreading the game to regions the CFL needs for team 10.

:thup: :thup:
:thup: