Jamel Richardson signs 3 year extension !

Our entire receiver core and Oline locked up for a few years. Awesome news ! I wonder if JR would have stuck around if Trestman had stayed?

Lol. Good question Hfx.

Glad that’s done and over with. :thup:

Hey it's still the offseason, right?

Okay then. . .HfxTC. . . it's CORPS, not core !!

I could be wrong, but I do think that, amongst the offensive linemen, Luc Brodeur-Jourdain is the only one who does not have an agreement beyond 2013.

He could be the next veteran to sign a new deal. He is quite involved for the Als during the off-season and he represents the Als extremely well.

Other players that could be signed to new deals are: Chris Jennings and Alan- Michael Cash.

Richard

LBJ est un gars très intelligent, formé en finance par surcroît.

Même si j'estime qu'il veut rester à Montréal, je crois qu'il va prendre son temps pour obtenir le meilleur contrat possible. Après tout, il est un des meilleurs centres de la ligue : ça se monnaye.

Si Luc Brodeur- Jourdain n'est pas/n'a pas signé par/avec les Alouettes,avant le repêchage d"Ottawa,en décembre 2013, il ne sera certainement pas protégé par les Alouettes.

Un bon joueur qui mérite une forte augmentation.

Richard

Exact. Mais avec toutes ces prolongations, est-ce que les Alouettes pourront encore lui offrir?

Espérons-le, car avec lui, on ne peut pas dire que la position s'est beaucoup affaiblie depuis le départ de Chiu. Un peu, oui, mais juste un peu, et on parle d'un futur membre du Temple de la renommée. LBJ demeure un actif important pour l'équipe.

Je crois quand même que les Alouettes vont s'entendre avec lui.

believe he is also going to school during the off season which may help to keep him here.