FIRE DANNY MACIOCIA!!!

Puisque c’est ce que tous demanderont avant la fin de son contrat, autant démarrer cette rubrique tout de suite.

Avec cette sélection, c’est clair que nos nouveaux propriétaires sont de parfaits incompétents.

Les journaleux de Morial vont être contents… le temps de se rendre compte qu’ils ne sont pas mieux que leur poulain, ce qu’ils n’admettront jamais.

Si jamais les Alouettes ont un quelconque succès, ce sera malgré lui mais jamais grâce à lui.

Je vais donc demeurer chez moi cette année, le temps de rire jaune de cette mauvaise farce qu’on nous balance dans le nez! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

PS : Je n’avais pas vu la rubrique de notre ami Johnny. Répondez sur sa rubrique. Il a été le premier, aussi l’honneur lui revient!

I don’t think Johnny would mind at all having two “FIRE DANNY MACIOCIA!!!” threads. ;D

I share your frustration, my friend. I’m hoping against all hope that the next few years aren’t an absolute train-wreck.

Vraiment triste, le seul qui a vu la gimmick a Ambrosie venir c’est l’entrepreneur de l’année 2019 Monsieur Vincenzo Guzzo.

Just bumping this to the top. In case...

1 Like

Let's give him till the end of free agency. If he screws up his 2nd one then anything goes.

1 Like

You guys know when he's fired or when the team folds, he will blame the owners and not having the same budget as the other GM's right?

No...but I do know that you loved and sang the praises of Ed Hervey who has been fired twice since and Brock Sunderland whom you loved had his HC take off.
Give it a rest already.

It's been a tough year. We've had enough hate. Football should be enjoyable

Every post you make whatever the topic ends up in the same place

Wokee, wokee (edited) you are in the “Fire Danny Maciocia!!!” thread.

LMAO