Félicitations aux Stampeders

Je tiens à féliciter les Stampeders pour leur saison et leur victoire sans équivoque sur les Timinous.

Le pointage final ne montre pas tout à fait assez comment les Stampeders, encore une fois cette année, ont géré la partie comme dans une classe à part. Les Stampeders ont trouvé des façons de gagner malgré les blessures et les remaniements de personnel que cela a commandé. Ils sont présentement la référence dans la LCF et j'espère que les Alouettes s'en inspireront pour redevenir bientôt dans le même lot d'excellence.

Je suis très heureux que l'équipe de Calgary ait botté le cul des Timinous, ce qui devrait en faire ravaler à leurs partisans arrogants et condescendants, alors qu'ils se pétaient les bretelles tous azimuths pendant que leur équipe n'a rien fait que de perdre pour une 3ième fois en 15 ans, une 2ième fois de suite, l'occasion d'être champions.

On ne se demande pas pourquoi ils ne viennent pas faire leurs jars sur forum ce matin, comme ils l'ont fait après la finale de l'Est, et c'est tant mieux!

LeStaf had this to say.......I am delighted that the Calgary team has kicked the ass of Timinous(???)which should swallow their
arrogant and condescending supporters.

You are too funny,seriously ? Say Hello to your BuddyJohnny and while you are at it also say hello to your head coach, the Bear,SJ and the son of the Hall of Famer. :roll: Raisins Verts to you LeStaf :stuck_out_tongue: Have a nice day !!!!! :slight_smile:

Don't know why certain Hamilton fans can't distinguish between player trash talk and fan trash talk. What Bear Woods says is his own business and has no relationship to how Als fans support their team.

Merci de nous donner la preuve irréfutable que ce genre de supporteur existe chez les Timinous.

Je suppose que dans votre situation, on s'amuse de ce qu'on peut.

Suck a 14 inch cucumber Hamilton douche. U lost in the best way! Hahah

You're quite welcome LeStaf :smiley: Glad you enjoyed it. Good Luck to you and your Alouettes next year,hopefully you can straighten out your coaching problems and build on the success you had in the second half of the season,I have to admit after going 1-7 the turn around to 9-9 was quite impressive to say the least. Have yourself a great off season and a safe and Merry Christmas and we'll see you all next season. :smiley:

Signed Bobo8224.....just another arrogant,condescending Ti-Cat fan :slight_smile: :cowboy:

LMFAO at mike :lol: How soon we forget, :slight_smile: Listen if you have anymore problems with your fellow fans in here again don't forget to pm me. :smiley: My door is always open. Have yourself a great off season and a safe and Merry Christmas and we'll see you all next season. :smiley:

Signed Bobo8224.....just another 14 inch cucumber sucking Hamilton douche :slight_smile: :cowboy:

No probelm homie happy we agreed on something.

In the end, it's just football, guys. Not life or death. :slight_smile:

Exactly :smiley: At the end of the day..... it's just a game. Can't wait for 2015 :thup:

Yup, can't wait, bobo! Looking ahead to next season. :thup:

Pareillement, Grande Dent,
et à l'année prochaine, Grosse Bedaine! :wink: