Ameet pall

With some injuries at defensive end this week, its time to give this kid a chance. He is one of the best pass rushers around...believe me I know. Big Time character guy, plays with a lot of heart. so what if he is undersized..news flash he was undersized at CEGEP (Vanier) and led the league in QB sacks. He was undersized at University (Wofford) and was defensive player of the year in that conference..time to give the kid a break Hawkins and or Thorpe.

He's got one year under his belt. I'm not sure asking him to fill Bowman's shoes is fair but if Kuale is injured maybe.

Too short to be a pro DE IMO.

That’s what Hufnagel said…

undersized little man not short...

Its been a while since we've seen a six foot defensive end in the CFL. Playing Calgary is a good test, I'm sure he will be motivated.

Avant de pendre Pall, j'aimerais le voir à l'oeuvre.

C'est simple de dire qu'un gars est trop petit, mais je me souviens d'un certain joueur chez les Steelers qui était trop petit pour jouer sur la ligne défensive et qui était terriblement efficace. Je me souviens aussi d'un receveur qui était trop petit et trop lent, et qui a surpassé le record de la LCF pour le nombre de réceptions en carrière.

Je connais un receveur qui est très grand et qui s'est fait virer de 3 équipes de la LCF depuis 2010.

bien dit, j'espère qu'il obtient sa chance de faire ses preuves face à Calgary

Moi j'en connais un tres grand que a rien fait en cinq ans et qui est toujours ici. :wink: