First home game of the 2024 season. The stadium should be at full capacity or close to.
It’s only 1 game, but I expect that Ottawa will have a good team, provided their QB remains healthy- does apply to all teams-. I definitely expect them to compete for a playoff spot.
From what we know, the team came out of last night game with no serious injuries. Dylan Wynn should be on the roster and 1 of Jose Barbon and Reggie White Jr. should also be on roster.
Should be a good game, but unfortunately "la température ne sera probablement pas au rendez-vous.-Pluies et orages- Encore 5 jours et tout peut changer.
Hoping for a better game out of Coté than the one he showed against Edmonton. Yes, he made a long field goal early, but then missed a 45-yard one late AND the convert that would have essentially iced the game for us – an 11-point lead is much different from a 10-point lead, requires two majors not one to tie.
And no chip in the ball either so he can’t use that as an excuse.
Cote has to bear down especially in the critical moments. I understand occasional misses when attempting kicks from 45+ yds…but extra point misses has to be kept to the bear minimum.
Guess I’ll be setting the PVR to record the maximum 3 hours past the scheduled end … I watch “live” but like to be able to pop-out during commercials without fear of missing anything
La dernière victoire en saison régulière de Ottawa contre Montréal est le 10 octobre 2022, 24-18.
En 2023, la fiche des Alouettes est 4-0 en saison régulière contre Ottawa.
Le 20 juin, je m’attends à une partie très serrée entre les deux (2) équipes, Ottawa sera très motivée pour avoir une première victoire en deux (2) ans contre les Alouettes en saison régulière.
Pour leur partie d’ouverture à Montréal, les Alouettes seront également très motivées pour avoir une 3e victoire de suite en 2024 et une 11e victoire de suite incluant les parties en saison régulière et en éliminatoires.
Go Als victoire 21-17
Je partage ce regard. Encore une fois, toute l’équipe devra être sur le qui-vive. Ce n’est pas la même équipe que l’an dernier, alors il faudra s’ajuster à un adversaire qui a progressé.
Reggie White Jr a pratiqué avec l’unité partante, aujourd’hui.
Le 20 juin 2024 marquerait ainsi son retour au jeu depuis sa blessure, à l’automne 2022.