Als Sign DT Keith Shologan

Re: Als Sign DT Keith Shologan

by jamie » Thu Feb 02, 2017 8:09 am

Oh yeah...other rules
cant like Danny Macoicia
cant like Herb
All-Star

by disciplineandpunish » Thu Feb 02, 2017 8:22 am

idealsheldon wrote:I won`t put anyone on a foe list, I find it a form of censorship.

In what sense? You are not preventing a single other person from reading his posts. You are just choosing not to read them yourself. That's not actually censorship at all.
"I coach good players a lot better than I coach bad players." -Mark Nelson
Hall of Famer

by jamie » Thu Feb 02, 2017 8:27 am

You guys TELL people who should not be read. Its basically a 3 person board.
All-Star

by LeStaf » Thu Feb 02, 2017 9:23 am

Je vais sonner comme une voix discordante, mais pour ma part, je ne vois pas d'un mauvais œil l'acquisition de Shologan. Ce dernier a à mon sens encore 2 bonnes saisons à donner, et je crois qu'il fera mieux que ce que Vaughn Martin nous a montré l'an passé. À tout le moins, il ne fera pas exprès de reculer dans Logan pour faire un retour de botté.

Shologan est un joueur qui peut encore se défendre comme partant. Je comprends que Papazoola ait pu être déçu de son jeu l'an dernier, et j'aurais sans doute préféré Westerman à Shologan, mais je pense que c'est un choix qui se défend si les Alouettes veulent avoir la possibilité de pouvoir aligner un bloqueur à gauche international sur la ligne offensive. Shologan et Klassen en rotation peuvent faire un bon travail dans une formation principalement 4-3.

J'ai cru lire quelque part que Thorpe remaniait son livre de jeux. Je pense que Chapdelaine lui a passé une commande pour combler certaines lacunes, et espérons que ça comprend la défense des 2ièmes et long.

Par ailleurs, pour ce qui est de Jaimie, si vous trouvez qu'il est un troll, pour ma part, je trouve que ses "provocations" sont très puériles. Il serait intéressant qu'il articule davantage ses positions, comme celle qu'il a à propos de Shologan, mais je l'ai rarement vu invectiver quelqu'un qui ne l'a pas lui-même apostrophé. Je préfère m'amuser de ses tentatives maladroites que de m'en formaliser (tout comme les partisans des Timinous prennent à la légère un certain contributeur qui s'affiche ouvertement comme un troll pour eux). Il arrive qu'au travers de ces contorsions apparemment mal intentionnées le bon sens se fraie un chemin, et ne serait-ce que pour ça, je ne vois pas matière à péter les plombs.
For translation ----> http://translate.google.ca/
All-Star

by idealsheldon » Thu Feb 02, 2017 9:57 am

disciplineandpunish wrote:
idealsheldon wrote:I won`t put anyone on a foe list, I find it a form of censorship.

In what sense? You are not preventing a single other person from reading his posts. You are just choosing not to read them yourself. That's not actually censorship at all.

Well I guess personal censorship. Even trolls have the right to express themselves and I can adapt accordingly.
I`m not always right, I just think I am.
All-Star

by idealsheldon » Thu Feb 02, 2017 10:02 am

jamie wrote:Oh yeah...other rules
cant like Danny Macoicia
cant like Herb

What about can`t like Jim Popp. I remember a certain someone close to you making that rule. :wink:
I`m not always right, I just think I am.
All-Star

by disciplineandpunish » Thu Feb 02, 2017 10:12 am

idealsheldon wrote:Well I guess personal censorship. Even trolls have the right to express themselves and I can adapt accordingly.

If a troll has the right to express himself, I also have the right not to read what he writes. I have a number of members here on my Foe list and zero regrets about it. It's great, actually.

Censorship is "the suppression or prohibition of any parts of books, films, news, etc. that are considered obscene, politically unacceptable, or a threat to security." You can't self-censor in any personal sense.
"I coach good players a lot better than I coach bad players." -Mark Nelson
Hall of Famer

by LeStaf » Thu Feb 02, 2017 1:51 pm

On est loin de Keith Shologan, mais la liberté d'expression n'emporte pas l'obligation pour autrui de porter attention à ce qui est exprimé. Fermer les volets n'est pas de la censure, ni de l'auto-censure, car l'expression n'est pas tue de cette façon. C'est exercer sa faculté de lire ou ne pas lire, d'entendre ou ne pas entendre, voir ou ne pas voir.

Ça me semble évident, mais peut-être que de le rappeler de cette façon dissipera tout malaise à ce propos.

Si on revenait au football? :wink:
For translation ----> http://translate.google.ca/
All-Star

by GHT120 » Thu Feb 02, 2017 7:43 pm

disciplineandpunish wrote:
GHT120 wrote:
disciplineandpunish wrote:So sick of this team finding ways to frustrate and disappoint like 6 months before the season even starts. :thdn:

I see him as a piece of a puzzle and until the puzzle is assembled I won't jump to conclusions about whether it is a tiger or kitten.

Anyone can see a trainwreck after it's happened. ;) After what the team has put us through the past four years, it is perfectly fair to assess their offseason moves, which can and should be assessed according to the player involved. I don't trust this organization to accurately assess the color of an orange at the moment, and it is entirely their own fault/doing. That garbage coaching staff they rolled out weeks late yesterday did nothing to inspire confidence. Faith and trust have to be earned.

Agree that once we get near the end of February we will be able to assess how the roster was built, just don't feel one move in isolation necessarily means something else will/won't happen. Technically, the could have signed Shologan as a fall-back and could cut/restructure him if they make other signings.
All-Star

by GHT120 » Thu Feb 02, 2017 7:45 pm

cant like Danny Macoicia
cant like Herb

Come on ........ that last one makes sense!!!!!!!!
:lol:
All-Star

by Johnny Ticat slayer » Fri Feb 03, 2017 12:43 am

cant like Danny Macoicia
cant like Herb

"You ever hear of the saying "you run into a Jamie/Slant in the morning, you ran into a Jamie; you run into Jamies all day, you're the Jamie."

Raylan Givens
"Shut up Wesley!" Captain Jean-Luc Picard, Stardate 42354.7
All-Star

Previous

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests